Fucking sjukhus -.-'

Hi everyone.

Idag tog jag pricktest, som självklsrt inte visad någonting alls -.-' Då säger vi att vi kan ta blodprov istället, men doktorn ba, neej inte idag.
 Anledningen var för att jag inte hade någon bedövning. Jag ba, men vafaan, ingen har väl dött av ett litet blodprov utan bedövning?
Svar nej. Så jag övertygar min doktor att jag faktiskt inte kommer attt dö utan bedövning, hon går med på det och börjar leta efter blodkärl i armvecket. Självklart hittar hon inga utan kallar på sin kollega som stryper min arm med en rem :( Hon hitter en liiiten blodådra och de frågar tusen gånger om jag vill ta idag, utan bedövning. Såklart! vem orkar gå runt och vara allergisk?
Sen när jag ligger på dendär sängen så sticker hon in nålen i min arm och ba, säg till om det gör ont, säg till om det gör ont, säg till om det gör ont. vart femte sekund.
Hon får I alla fall inte ut något blod, trots att hon inte flyttar något på nålan alls! KONSTIGT! Jag skulle väl ha sagt till om det gjorde ont?
Jaja, fick en ny blodprovsstid imorgon och då ska de ta på min handrygg med bedövning som ska sitta på två timmar innan provet, så ska gå med feta plåster på händerna från kvart över tolv (i skolan) tills kvart över två -.-'
Sen kommer jag ändå inte få resultaten förrens den 1:a september :(
Blir så sjukt besviken på Sveriges sjukvård! Haha, driver bara :P
Menmen, avslutade denna tragedi med Alexandra på Tastys, åt en large Pompei xD Så jäävla gott!




Random bild från Tessans dator, glömde säga att jag är där nu!

Ciiiiao! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0