Jag saknar mina djur.

Hej alla! Idag så ska vi ta en promenad bort till minigolfen och roa oss som man gör i Särdal! =)
Nu när jag satt och kollade igenom facebook så hittade jag min syrras album på våra djur, och GUD vad jag saknar dem!
Att vakna upp av att Busan slickar en i ansiktet och man sen har världens längsta mysstund, för att sen komma upp till ett heeeeeelt söndertuggat vardagsrum fullt av sönderbitna skor och trasiga böcker och allt vad det heter.
Att se henes skyldiga min när hon ser att man upptäckt hennes dåd och försöker rymma när man ska fånga och skälla ut henne.
Att komma in på sitt rum och se att Tosca har flyttat in i sängen för natten, att se Pixi sitta på Lars-Isaks bur och försöka få upp honom med sina klor, och se papperkorgen utspridd över hela rummet och Busan med nosen i den. Då vet man att allt är som det ska. Precis som det ska.
GUD vad jag saknar kvällspromenaderna i ösregn och hundarna vill inte varken göra det ena eller det andra, utan får syn på en hare och springer efter så att man får en gratisdusch klockan halv tolv på natten.

För att fatta mig kort: Jag saknar mina djur!



















































Puss from E

Kommentarer
Postat av: Anonym

Urgulliga bilder :D

2011-07-28 @ 22:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0