Allmänt tråkig dag

Hej alla glada! Idag ska jag skriva fint =)

Fick stanna hemma från skolan idag också, kul men ändå inte.. Har bara suttit och gjort ingenting idag, typ kollat på GAMLA Eric.klipp på youtube =D My Gooooosh varför heter inte jag Molly Sandén?! Avundsjuk =/
Jag har dessutom bara varit ute med hundarna en gång =O Lite för lite för att vara jag...
 
Öhh, har verkligen inge bra att skriva, typ att min statistik typ är lika höp som den var för tre månader sen? Kasnke borde börja marknadsföra lite igen ;) Fast då borde jag kanske planera vad jag ska skriva i mina inlägg istället för at bara skriva det som dyker upp i mitt huvud?!
Hade också tänk att skaffa mig en bloggsignatur, men jga vet inte hur den ska se ut, och jag har bara paint, men DET är jag ganska bra på att använda, så vi får väl se =) Fast iofs, vem är inte bra på paint? =/

I lördags gjorde snubben på scenen massa bloggreklam för Felle, och det verkar som att det hjälpte! Två personer har redan kommenterat och klagat på oss =P såklart ^^, Men sånt e livet.

Idag har jag funnit ut av at Eric och Tom Cruise är lika! Kanske inte jättelika, men det är ju inte så konstigt då Eric är världens snyggaste männska!


För Anna var inte denna bild en tillräcklig bevisning, men eftersom att när jag försökte hitta fler bilder så kom ett pop-up fönster fram och sa att datorn var "infected" så jag la ner det och låtsades som ingenting, hoppas att ingen händer bara =S

Nej, nu ska jag göra something else, byyye! =)

Lots of love

                  MrsEkeberg


Kommentarer
Postat av: Hedda

Typiskt dig! Jag kan verkligen tänka mig det :)

2011-03-22 @ 18:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0