Big Brother nu då

heeej alla! :D är på ganska bra humör, dock förkyld och lite trött.

jag bloggade tyvärr inte igår, men min broder emil var hemma och jag ville inte klampa in och ta datorn, och min dator funkar ju inte, nån som vill ge mig en ny? :P men sedan sista blogginlägget har myyycket hänt! :D

igår var vi i heron city, eric såklart =) det va naaajs, längesen de var sånt tryck tkr jag =D felle o anna ställde upp i en mini-pingis-tunering och felle vann en vattenflaska ( som btw är hemma hos mig) och ett mini-pingis-bord xD eric fick en orgasmator för kroppen denna gång, konversationen såg ut såhär;

El: Kommer du ihåg? Globen, när du fick en för huvudet? *jag viftar med kropps-orgasmatorn*
Er: Jaa, den ja!
El: Aa dethär e samma sak *jag ger den till honom* fast för kroppen, typ..
Er: Aha! Så man drar den på *eric drar handen på sin arm* uuuugh * eric drar ihop ansiktet och ryser =) *
El: Haha..
Er: JÄVLAR; vad najs! Tack så mycket!
El: Hahah, varsågod!

ÅÅH! saaknaar! =(
Jag fotade rätt mycket, men jag lyckades inte ladda över dom på datan, och felle o anna ville ha kameran, men ni kan kolla felles blogg och se några av bilderna. INTE! tänker inte länka! mouhahaha! xD
joodå, snälla bloggare stöttar varandra *psykologiskt* http://fellevonanka.blogg.se/  ( åhh har glömt hur man gör så attd et blir en titel..)

Idag har jag varit förkyld en massa :( jag bli tvärförkyld ca en gång i veckan, men det e lika jobbigt varje gång
Men en förkylning stoppar inte den lilla fightern inom mig, och tanken på ett till par converse får mig att gå ända bort till stadium, glo på alex, köpa två par skor (lila converse och blåa RCMR tygskor), tanka upp med pizza ocg glass på IKEA och handla ägg o leverpastej på coop ^^ förkylningen drabbar bara näsan, och om man tycker att man e så sjuk att man inte orkar gå så är det för att man är lat. HAH detdär lär jag får äta upp imorgon bitti när jag inte vill gå till skolan xD

tyvärr kan jag inte fota och lägga upp bilder för min kamera är ju någonstans..

nej, nu ska jag kolla vidare på Big Brother =)


tar några bilder från ankan bara =)


"Jag älskar dig tills evigheten tar slut, Eric Saade"


HAHA, vi gjorde små "reserverat"-hattar, och det funkade! folket höll sig utanför! fast sen när det blec chips-regn så sket ala i dom :/


Spelningen sponsrades av Lugna favoriter, och kvinnan som är programledare tvingade den andra att applådera för oss för att vi hade varit där sen 10.00 =D varje gång hon var på scen nämnde hon oss!=P


Vi fick syn på Linda Pritchard...


...och The Moniker! =)


No comments :*



Lifereason ..

Lots of love

                 MrsEkberg

P.S Rodney e såhäär ful. och både Katerina och Nicky borde vara kvar =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0