*detta fält måste fyllas i*

heey alla! sitter här hemma, bloggar, kollar på big brother live :) eller rättare sagt lyssnar, men dom e fett tråkiga :(
har bara varit hemma idag. Jag vaknar klockan 09.10 och får panik när jag fattar vad klockan är :O mamma förklarar att hon skulle tycka synd om mina klasskompisar om jag skulle gå runt och nysa på dom hela dagen =D LEEDIG =) fast, man vill väl inte vara sjuk ? =(

Eric drar till eskilstuna, biljetterna är billiga, men vi får se vad som händer, men jag skulle absolut inte banga på det ;)
ÄSCH min blogg är så tråkig, jag har liksom massor att skriva om, men jag vet hur trögt det är att läsa lååånga inlägg som bara handlar om bloggarens dag, så jag börjar skriva på massa annat skit ist, och det bli helt plötsligt ännu segare att läsa! typ som nu då? -.-'!

btw, köpte en B&J idag =D (en tradition när man är sjuk tkr jag) Chunky monkey, en häftig bananglass med mörka choklad-bananer och valnötter. en vågad smak att lansera, men den är sjukt god! helt klart värd 51,90 kronor! ( :S )

funderar också på att byta profilobild på facebook, är trött på min gamla, men jag vet ingen bra.. får väl bli en bild från i lördags kanske?
ÅH, nu kom jag på det! jag har nickys nummer =D hah, känn på den du! ;) jag loooovar det är hans, någon som vill busringa? :P


Jag är tydligen inte ensam om att bli caught on tape är jag sitter på toa =)

Lots of love

 
                  MrsEkberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0