eric till globen redan på torsdag!

NEEEEEEEEEEEJ!!! hade skrivit rätt fint, och sen raderas allt -.-' nu orkar jag inte skriva fint, men här är min dag;

i skolan så hände nothing, absolut nothing :( sen tagga jag te säby, skötte viktor oc jessica kipra. sen chillade jag i klubbis medans linnea gjorde en tidslinje över andra världskriget-.-?
sen jag tagga hem med wilma på min fejkade bussbiljett :D

nu sitter jag här och har typ lite panikångest över att eric ska ut o signera på torsdag! :O måste fixa ur mig ur idrotten så att jag kan dra tidigare!
kan också sttolt presentera informationen att eric gillar att bli kliad i håret^^<3 gulle
källa: HEMLIG!

har inte så mycket kavr att skriva så hejdå!


=)

Lots of love

          
                  MrsEkberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0