heey ladies =)

hejsan :) idag har det väl inte hänt så mkt spännande igentligen :/ men vi tittade på film i skolan, najce på det (Y)

skulle dra te säby, men sen upptäckte jag att jag inte hade mjukisar i väskan + attt mamma hade köpt ett par skor te mig :D när jag kommer hem står ett par röda converse på bordet å jag blev glaaad :D men eftersom att mama bara köpte dom sådära utan att höra av sig vilken färg jag ville ha så ska jag få ett par till, i valfri färg, vaddå bortskämd? :O

sen jag kom hem har jag faktiskt inte ghort nååånting :/ lite slappt sådära ;) men när jag suttit vid datan ett tag så ropar alexandra att vi ska komma och titta på lilla pixi som blir badad =D högsta graden av olycklighet säger jag bara :P sen har jag fotat min lilla hamster lite <3 gulle han är :) till er som undrar så heter han Lars - Isak Eric Ekberg Saade, liksom bara för att inte jag heter saade betyder det väl inte att min hamster inte kan det, eller?

ajja, imorgon ska jag te stallet och sköta viktor och rida amber med mitt (nu kompletta :O ) träns .. usch, för att citera Eric lite här då "Oärlighet är det värsta jag vet" :P

näjj, nu ska jag langa lite pic´s, sen big brother och sen SOOOOVAA :D 


kanske inte så bra, men domandra var suddiga för katten blev rädd för blixten :/


tosca fick spader och hoppade på kudden xD


SMAJL


Lilla Lassie mellan två krukor :P


snutte <3


en liten bild på nya skorna  :) tack mamma <3

Lots of love

  

                  MrsEkberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0