hejsan ^^

Hejsan Hoppsan!

Sitter hemma hos Evve o Felle, dock är Evve inte hemma och Felle ligger och snarkar med Anna på övervåningen :P När man vaknar här, av Evves mobilalarm, går man upp och kastar sig in i duschen, vaddå hemma? ;) Sen åker Evve iväg och man typ går runt och gör det man ska =)
Ska snart dra till Säby, ta hand om hästen (som jag inte har "haft tid" men i själva verket handlar det om att, jaa, vad?) och gå en liten sväng kanske?

Vädret är fint, men det var det inte igår, det firade vi genom att köra klädpoker och den som bangade fick springa lika många varv runt huset som man hade klädesplagg på sig xD Gissa vem som slutade med tröja och tights på sig? Jag!  Och gissa vilka som fick springa runt huset i bh och trosor och dessutom skära upp fötterna på skaren..? Inte jag! :P
Plus att Anna är ju såå duktig så att hon råkade DESSUTOM skära upp handen på Anderssons spikmatta.. Tjejen är ju inte hel någonstans nu :O

Mello igår också. Kul, men inte lika kul som det kommer att bli och sex dagar då vi kommer att ha fullt upp med att skrika på en tevebild av Världens Finste Person ! Sara Varga till final, bra tycker jag :D
Nej, jag har typ inget bra att skriva, så jag slutar här och nu :P Puss o kram o  hejdå!

Jag glömde säga att vi har fått en liten kattunge också! Pixi is the name ;)

Lots of love

              
                  MrsEkberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0