hockey

tjeena, sorry att jag inte bloggat på ett tag nu, men här kommer den senaste tiden i en liten resumé =)

torsdag för typ en vecka sen så var vi vid globen och "kollade på" eric :) jag fick atougraf och eric fick en huvudkliare som det stog orgasm på, detta var eric snabb på att upptäcka :D fick även atougrafer av sara varga på en singel och av swingfly på väskan :D har bestämt mig för att alla kändisar som ser den ska signera den :P

fredag; ridning, hoppning, gick sådär, men det får duga.

LÖRDAG ! !; den stooora finalen av mello 2011, såklart vann eric :) <3 ahha jag bröt ihop och satt som ett psykfall på golvet medans anna, jullan, felle o elvis dansade i soffan (?) och evve undrade vad fan vi höll på med xD

Söndag, jag får tebax mitt stulna pannband av, ja vem vet vem? *hosthost* Eric drar te plattan och har spelning, men vi bryr oss mer om amir (<3 <3) och alex :P åhh, vill tillbaka till amirs dunjackekraam nu! när vi ska få signering så får vi inte det, det var typ 3 pers kvar som ville ha -.-' "om du vill ha en popular-skiva så får du en på köpet, men ingen atougraf"
"FUCK YOUUU!!!" -.-' D:
Måndag, nada
tisdag, nada
onsdag (idag) ; var i centrum en snabbis efter skolan och köpte ett par jeansm som jag fick syn på i lördags :D ett par lite längre mjukisshorts och ett halsband :) bilder, scrolla ner :)

nej, nu ska jag dusha och sen ska jag kolla på big brother som jag lovade mig själv att inte göra, hehe, men man kan hu inte låta bli att gå in och tjuvkolla på datan, och när det ändå kommer på teve, jaa, varför inte? ;)


jeans, hm, 199 kronor


jeansshorts, hm, 149 kronor


halsband, ur o penn, 98 kronor ( men då kassörskan läste lappen upp och ner så behövde jag bara betala 68 :D xD)

langar även en growse bild på mig och en liten bild på en liten pixi :)


jaa, håret e ju huur fresh som helst, men man ska inte skämmas över sig själv inte;)


hon må vara liten, men GUD sån plats hon tar! :O överallt på en och samma gång..


Lots of love

                 MrsEKberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0