# Rubrik #

Hey alla! =) Har typ precis kommit hem från skolan och sitter och äter mat, det var för lång kö i skolan så jag skit i det =P
I skolan har jag inte gjort någonting, öhm ätit mariekex, typ? Yes ;)

Har inte så mke att skriva om, men jag ska iväg till stallet och rida Tindra sen =/ Den hästen är jobbig att rida på, de går inte att sitta ner på den i varken galopp eller trav...

JUSTE! Har inte skrivit än att dansarna inte ska med Eric till Tyskland! =O Detta för att man inte får ha röster eller liknande med i musiken, vilket Eric behöver för att det inte ska bil helt tyst när han e i glasburen och där i kring. Nu tänker du säkert att det bara är att sätta in några körsångare (det finns iofs redan, men de behöver tydligen fler), men de får max vara 6 personer som visar upp numret, de vill säga dansare, körsångare, artister =( Så nu ska dom hitta nya dansare som kan sjunga istället för att lägga ner pengarna på dom som redan kan dansen och lära dom att ta rätt tonart där det behövs =((
Jag dör!

Har också fått ett VMS från inspelningen igår, men eftersom att min mobil är så intelligent så kan den ju såklart inte visa upp det -.-'
Ska sova hos Joyce ikväll, men det kommer bli jobbigt att ta sig dit typ mitt i natten för man är alltid så himla trött efter att ha avslutat en "intensiv" vecka med en sen ridlektion =/ men men, allt löser sig



Jag vill tillbaka till din rygg och känna att vi hör ihop, du och jag ♥
 
Lots of love

                  MrsEKberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0