Solsidan, Kexchoklad, Plopp...

...och nu hettar det till i Wallander ;)

Dagen har varit ganska najs, drog som sagt till stallet och borstade på hästarna :) Tänkte ju också gå ut på en liten prommis med Vanne, men Birger var seg så jag följde inte med... Sen drog jag hem och på vägen mötte jag Elvis och Jullan + deras tre kompisar varav två var killar, fast jag trodde att ena var en tjej^^ dryga var dom också :(
Vi drog hem till mig och hemma möts man av en nyvaken Angelina och en relativt nyvaken Alexandra. Vi satt mest i köket och studerade våran gulliga katt Pixi, som bl.a. har lärt sig hur man dricker ur kranen, bestiger blomkrukor i fönstret och hur man misshandlar min ostmacka på bästa sätt =) Sen drog Elvis och Jullan hem och jag gjorde nothing tills jag och Alexandra följde med Angelina till stationen. Sen går vi till Coop och använder våran godiskupong till att köpa Kexchoklad och Plopp =P

Påväg hem så hittar vi en väska :O Väskan innehöll bl.a. en mobil, körkort, mediciner och en sjukdeklaration (?). Vi söker upp ägaren på Eniro och hon hette Quing Quing Ye, uttalas tjingtjing jee till dom som undrar =P Mami cyklar och möter denna kvinna och de försöker föra ett samtal vilket misslyckas då kvinnan bryter starkt på kinesiska .. Fick i alla fall hittelön, 250 kronor =D Har redan bestämt mig för att pengarna ska gå till ett fint pannband då mitt gamla har blivit snott av någon på Säby -.-'

Och nu sitter jag alltså här och ska ladda upp en ÄKTA bild på lilla Pixi, då bilden i det förra inlägget var fejk, sorry..


-Men det var väl rätt likt?

Lots of love

 

                  MrsEkberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0