sommaren 2011 = glass och saade!

Hey alla glada (och ledsna också för den delen) !
Vet ni? Det är våååår! =D Och vad kommer efter våren? SOMMAREN!! =D

Min sommar kommer blil fullspäckad av en maaassa glass och MINST lika mycket Eric! Varför det komer vara mycket Eric e ju inte så svårt att räkna ut, men glass? Jo, nu e det såhär att jag har blivit glassberoende, jag vill ha glass heeela tiden =D Nu vet ni vad ni ska ge mig P:

Nej, men det började i torsdags, då jag hörde glassbilen och fick flashbacks från när man var liten och ÄLSKADE glassbilen =) så jag kutar ner ock köper feeetaste glass-paketet, och sen de glassarna tog slut så har jag ätit en GB glass, x antal Ben and Jerrys, och nu har jag tvingat mamma att köpa hem ett sånthära glasspaket med tre smaker, jordgubb, vanilj och päron =) På tal om päron så tror jag att den nya glassen DAIM med päronglass kommer bli min favorit i sommar =) Har alltid gillat daimglassen och päronglass är ju såhäääär jävla gott! =P

ett lite lagom roligt glass-inlägg =P

Idag var jag i skolan, lagom frisk till det! Men det blev ju inte sämre av att vi hade en avslutnings-"fest" för att Marie och Liselott ska sluta.. Vi hade bakat tårta som smakade 2 år gammal eldorado-jordgubbssylt, men så går det när man måste hålla fattigskolans budget =(
Sen så rullade vi iväg till Riksidrotts-museet (?) eller nått, jag vet inte. Det var ju lagom roligt där, idrott är liksom inte riktigt min grej kan man säga =P

Upptäckte nu att min glass har smält för att jag var så inne i skrivandet! =( Så nu ska jag göra någonting bättre än att mögla här!
Btw, min bloggreklam på fb funkade =D fler läsare än på läääänge =) 
Och om ni har några BRA bilder på mig,någon bild när jag rider eller bara är allmänt söt^^ kan gärna skicka dessa bilder till mig eftersom att jag vill ha en header, och har äntligen hittat en som vill fixa en! (bilder på mina fina hästar blir jättebra också) =D


Där han ni den ;)

Lots of love

                  MrsEkberg



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0