tjeenare mannen!

hey alla! sorry att jag inte har bloggat, men min brorsa e hemma och jag vill inte bara klampa in på hans rum och tro att jag äger allt =(
i fredags så red jag tindra, igen. det gick bättre än sist iaf. få se vem jag rider på fredag, vi har mark då! =D
i lördags var jag på säby och hjälpte jesper, evves medryttarhäst som flyttat till säby då ;)
IDAG har varit en lååång dag=D lång men bra! :)

det började med att vi skulle till marikas dansstudio för att höra me alex om dans o så, det gick ju sådär xD påväg från tåget till tunnelbanan så ser vi sofie! jag dooog! haha jag fick verkligen, jaa, jag vet inte .. =S 
sofie ska turligt/oturligt nog på samma tunnelbana som henne oxå! sen åker vi iaf till odenplan (för där skulle man tydligen gå av) och så letar vi efter marikas i 100 år! eftersom att vi inte hittar så ringer vi 118100 och frågar om vägen, då inser vi att vi har gått ca 1 km i onödan -.-'
väl där så ser vi att alex inte e där och precis när vi ska gå igen så kommer sofie igen!! =O jag doooooog! såhäär pinsamt! ("sofie" om du läser detta och vet vem du är, ta det inte personligt) jaa, sen hände väl inte så mycket, tycker ni nog..
btw så fick vi två corny till priset av noll! haha vi kriigade för att få ut dom! =P

NEEEEEEEEEEJ!!!! ROZA FICK LÄMNA BIG BROTHER :(( baaajjs :(

orkar inte ladda upp bild, sorry

Lots of love

 
 
                  MrsEkberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0