Today has been stökigt..

hey, är på lite smått depphumör idag, men ändå otroligt glad!
mitt liv känns lite urflippat, det var därför jag inte var i skolan idag.. vill verkligen inte bli denhära tjejen i klassen som trotsar lärarna, aldrig kommer till skolan och är dryg helt enkelt ( visst i en liten skala, men att skolka hela dagar och dom ringer hem o skit är inte det man vill )
min sys blev igår tillfrågad att vara statist till en musikvideo, och ni kan ju gissa vilken?

Eric Saade-Popular !

jag blev såhäääär avundsjuk och ledsen och glad och stolt och arg och peppad och faörbannad på en och samma gång :S men avundsjukan tog över och jag var väl lite väl dryg mot henne, förlåt :(     
Idag drog hon i alla fall iäg och var statist till musikvideon. Det enda jag får avslöja är att videon kommer att påminna lite om sleepless och att den kommer bli awsome! =D känslorna just nu är blandade, nästan mer blanade än vad dom var igår faktiskt..
jag är arg för att on inte hälsade från mig till eric
jag är glad för att min sys har fått träffa honom då hon har velat det ganska länge (inte jättemycket, men ändå)
jag är avundsjuk för att man har krigat i ett år för att han ens ska komma ihåg ens ansikte och från ingenstans får min syster vara statist i hans musikvideo
jag är ledsen för att jag saknar honom så mycket
jag är ivrig över att få berätta för honom att min syrra var med ( lite töntigt, men sant)
och maaasssa mer som jag inte kan förklara i ord.

min syrra lyckades alltid stå typ precis vid honom (när han inte filmades då), så dom snackade rätt mycket.. äsch, det går nog att överleva trots allt. när jag frågade om hon tog nått kort med honom så sa hon ja, men att hon blev så ful så att hon bad angelina (en som också var med) att klippa bort henne ur bilden, pucko...

men för att ha några färska bilder kommer en bilder på eric o angelina;

...
...och en bild på rosman (som bjöd in alexandra och angelina till detta) och eric;

 
ahha nu tänker ni säkert att detdär med att min syster klippte bort sig bara var en historia för att verka cool och att tjejerna på bilden e helt random, men tro vad ni vll, bitches ;)

Lots of love

                  MrsEkberg




             


Kommentarer
Postat av: storasyster

HAHAh du kan få bilden på mig och eric som bevis sen vill bara inte att den hamnar på fb xD men din blogg gör inget

2011-03-24 @ 22:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0