förkyld...

ÅHHHHHHH! JAG HATAR NÄR BLOGGINLÄGG FÖRSVINNER!

jaja, hade ändå bara skrivvit massa skit om min häst som säkert ingen bryr sig om ändå =(
är förkyld, har varit det sen ca klockan 10:05 idag -.-' så jag drog hem efter första lektionen och nu sitter jag alltså här!
juste, jag förklarade varför jag inte har bloggat på två dagar, o de är för att emil har haft en chey här =) då vill  man ju VERKLIGEN inte klampa in o ba " JA SKA BLOGGAH FLYTTA PÅ ER!"
jag bloggade ju förut om daim-päronglassen, och den är himmelsk! jag har ätit x antal sådana de senaste dagarna ^^ är de vår så är de vår, spelar ingen roll hur mycket det snöar eller regnar eller töar!

eftersom att felle har min kamera, hoppas jag, så kan jag inte ta några bilder...


... så får det bli en bild på eric o alex! =D tror eric känner sig lite vilsen, eller vad säger ni? xD

Lots of love

                 MrsEkberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0