Jag vet inte vad jag ska göra, först är allting som vanligt, och sen inte? Vad hände? Du är fan en av dom bästa människorna här på jorden, men vad hände? Gjorde jag nånting? Var jag jobbig? Du kunde ha sagt till i så fall, då skulle smällen inte komma lika hårt..

Vet inte heller om du vet hur jag tar det, ärligt talat så tror jag inte att det var med mening att jag skulle känna såhär, du är inte sån?

När jag skriver detta känner jag mig som världens eländigaste person, vad har jag gjort fel? Jag hoppades på att ALDRIG behöva känna såhär, men nej.
Jag trodde inte heller på att dethär skulle hända, det var liksom out of mind..

Du kanske kommer märka att jag kommer glida ifrån dig, men det gör jag inte för att jag vill det, jag gör det för att du verkar vilja det.
Frågan är om du ens kommer att läsa dethär, och om du gör det, så vill jag att du ska veta att jag är så ledsen så att jag vet inte vad, det kommer säkert att göra mig galen..



( och nej, varelsen på bilden kommer aldrig att svika mig, det är inte den jag skrivit om<3)

Men nu vet jag vad som gäller och jag ska hålla mig undan.

Lots of love

                  MrsEkberg




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0