cool

tjossan hejjsan!

jag mår braaaa!!!!! kan vara för att jag har tagit en alvedon! jag hade skitont i huvet innan :S haha, jag får alltid energikick av alvedon och ipren-tabletter:D

var i stallet idag, gjorde inget speciellt.. kom fram till att jag skulle till eggeby på söndag, fast vet inte om jag ska med, det verkar lite skumt där asså...:O

fan, jag tror inte att jag kan vara i uppsala så mycke i helgen, på lördag på e det tävling och jag ska va funktionär, men vette fan om jag vill det, och så på söndag, eggeby-.-

jaja, vi får se hur det blir:D

har ni märkt en sak med min blogg?? i VARJE inlägg så skriver jag ajja eller jaja på en ny rad!? haha, det är väl typ mrsekbergs little thing:D   + mina humörsvängningar, men det är ju inte så konstigt.. ni tjejer vet varför och killarna behöver ändå inte veta vad det är, hade inte direkt tänkt att ha nån på att bra tag (a)

blir det någon majbrasa på landet i helgen?

Lots of love

                  MrsEkberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0