dålig statistik:(

jag gillar inte mitt bloggande längre, jag skriver ju aldrig nått på den längre!! jag måste bli bättre på det, spec. nu när det har varit lov och jag har kommit hem rätt tidigt varje dag! jaja, det blir ett senare problem att ta tag i:P
idag har jag varit i stallet, skötte viktor på typ 5 min, han var redan ganska ren, så jag borstade bara av honom<3:(men syftet med att sköta är ju bara att pållen ska bli ren^^,  sen efter stallet drog jag hem o fixade mig till joyces maskerad=D jag var såklart "stalltjejj" haha, typ ingen fattade:O nu sitter jag här med hennes gulliga dator, men den är irriterande, den rättar mina stavfel, precis som vannes-.- btw så ska jag sova över här:)
och nu till den absoluta överraskningen; JAG ÄR BAJSNÖDIG!!! men ni blir inte förvånade, jag bloggar ju liksåm(Äjjj=D)
hah, jag har kladdiga fingrar och ska sova vägg i vägg med min SO/NO-lärare....det ska bli lääääskiigt  :0
och nu till en stooor bekännelse; jag prenumererar på BAMSE:D jag tycker att den är gullig och bra, men jag villl mest ha den för att ha nått att läsa..skiter i hur många som kommer  reta mig för dethär, jag står för det jag gör!!
Lots of love

MrsEkberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0