förlåt för bad updateD:

jag har bara inte orkat blogga, sorry:( (till er få underbara människor som läser min blogg^^,)

ponnyn jag red på lurbo hette patrik, var 133,2 i mankhöjd (:S) och skäck:D han bet mig två gånger och var rätt så bra att rida:)

nu har jag vispart ihop en sockerkakasmet te gruppen (vette fan om jag vågar äta den, hahaXD)
ska nog rida minova idag (jippie) bokstavligen talat ÄLSKAR att rida den, den är ju som en fjäder!! och då var den ju ännu bättre i början!! herreguuud, vilken häst asså!

jaja, ska nog börja fixa mig nu:P

bilden villa inte komma fram, men det är bra för min skull ( hemlig copyright bild på saade<3)

Lots of love

                   MrsEkberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0