hejsan bloggen=)

hejsan alla underbara! jag är på skitbra humör, bara ovanligt glad! det är jätteskönt!=D
nu undrar säket evve& company varför jag inte dök upp på löshoppningen, och det var för att jag villa stanna härute och det kommer säkert komma fler löshoppningsclinicar nån gång i mitt liv, så jag bestämde mig för att bara vara härute och chilla lite<3

så mkt chill har det inte blivit ännu, men snart ska jag ta och spela lite HU08<3

haha, jag och pappa hade typ "pimp my bike" idag=D min cykel är som ny(!);

  • nu funkar båda handbromsarna
  • min framstänkskärm är påsatt och säkrad
  • bakstänkskärmen är åxå fixad, det lät som att den pruttade när jag cyklade
  • ny sadel, jätteskönt!
  • ingen irriterande plastgrej som hänger och dinglar på styret
  • den trasiga ringklockan är bortmonterad
  • sadeln är sänkt
  • kedjan är oljad
  • grejerna man håller i på kanterna av styren har ingen sand/lera i sig längre+ att dom sitter på samma höjd nu
  • jag har en lampa därfram som min begåvade pappa tejpade fast-.-'
  • och jag har spolat den i minsta lilla vrå, så den är skinande ren

NAJS!!:D

bilderna kommer i ett annat inlägg=D haha , jag vet att ni verkligen LÄNGTAR tills ni får se dom *hosthost*

ajja, nu ska jag spela lite och slakta älgungar(mohahaha)

Lots of love

                  MrsEkberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0