i uppsala nu då:P

tjo alla underbara! hade MYSIGASTE grillkvällen med flickorna i stallet, haha, jag tjockade mig och typ kidnappade alla marsmallows(stavning?), mohaha! sen blev jag tvungen att lämna dom för att jag skulle till uppsala och vara med tessan :D upptäckte att pappa hade köpt fredagsmys (för en gångs skull!), så det blir inge synd om oss, och nu babblar han om att det finns melon också:P jag tror vi överleverXD

hann bara sköta viktor lite snabbt idag, men tillräckligt iallafall:) sen kom Den Lång Snubben Med Den Blåa Flammiga Hjälmen och skulle rida:( men jag hann borsta av hans ben när lektionen var klar, najs på det ;)


jaja, ska vara lite social med tessan nu, så

goodbye;D!



när han dansar, det får bli bra:P

Lots of love

                  MrsEkberg

Kommentarer
Postat av: MATTI<3

Tjena snygg blogg har varit inne på den några gr men hann inte komentera



Va inne på min blogg något och skriva gärna komentarer.

JAg saknar läsare



ses på mån

2010-05-01 @ 16:03:55
URL: http://mattiiii.blogg.se/
Postat av: Hanna

Snygg blogg elvis :)

jobba på nu den är verkligen toppen!

hoppas du å tessan hare kul i uppsala , saknar er. (;



puss.

2010-05-02 @ 09:37:21
URL: http://hannik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0