jahapp (älskar saade!!!)

jag är bajsnödig, trött och ridsugenXD tur att jag ska rida imorgon! jag fick nyss reda på att det var klockan 12!! jag ska ju fan hinna duscha innan också?! vad tänker vuxna med?

ska referera min dag kort;

skoldagen var rätt okej, det gick bra med min lärare idag och så, som ni alla säkert vet så har jag haft lite problem med ***************** ibland:(
cykla te stallet, skötte o´boyen (viktor) sen kom en aaaslång snubbe och skulle rida honom, som alltid
drog ut på säbysjön, fastnade i leran och fågelskådarna kom och hjälpte oss! tror ni inte att dom också fastnar då elr?!
kolla på mark. när dom red ut & hoppade, alexandra flög av och catten lekte vildhäst:O vad förvånade vi blir?

drog te uppsala och har surfat runt lite på fb, har fått reda på hur ahad ser ut...
nu ska jag kolla lite på den nya ridskolans sida och kolla lite på kaniner på blocket!



älskar bilden längst ner!! han kollade in i kameran asmkt!!

Lots of love

                  MrsEkberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0