mohaha

känner mig ASSUGEN på att blogga, men jag har skiiitmkt att blogga om, så jag gör inte det, men det ska inte bli en snabblogg nu iallafall:D

okej, skit i det jag skrev ovanför, mitt riktiga inlägg börjar två rader ner

HELLU!!<3 idag har det varit en ovanligt tråkig dag, d.v.s. tråkväder, tråkämnen(fast inte träslöjd, men det var ovanligt tråkigt där idag:'( ),tråkkläder, tråkhändelser och tråkliv helt enkelt! jag ska tråka ut er med att berätta heeela min dag för er (och ja, det är förbjudet att skita i att läsa det!)

jag går upp 10 i sju och inser att jag ska åka till skolan om 25 minuter, stressar upp, och sen åker vi iväg.

i skolan så rättar jag dylans berättelse, OCH USCH VAD DET VAR JOBBIGT!!!! han hade skrivit i HEEELT olika tidszoner, typ, "marge går ut och ser en fågel som  flyger  förbi", och inget av dom var ju fel, men tsm blir det ju fel!! ÅH, vad det var jobbigt, haha, tog mig typ en halvtimme fast det bara var en sida!

 efter det hjälpte jag några i sjuan med sin film, det var skojsigt, och kommer iväg te maten 35 minuter seent:D väl där slår jag mig ner vid alexandra, som vanligt alltså, äter min mat( idag var den god, gratta min skola-.-) på rasten tjockar vi oss lite och äter godis (a) och kör hänga gubbe^^,vi börjar och jag går te träslöjden.

 jag börjar på min gunghäst, och det jag gjorde idag var att såga av en träbit för att sedan kunna limma ihop dom igen:D

när klockan bläv tre gick jag ut och väntade på alexandra, som kom ca 2½ minuter senare. under tiden hade jag skrämt alla barnen med mina röda händer (från träslöjden) O.o  haha, alla typ sket på sig=)

jag åker till stallet i öhmans fiina vita volvo, haha, alla vi skrattade fett mkt åt IM:s hemligheter som vi fick reda på när vi kom till stallet; Renaissance hade fått massa nya grejer! jaadå, det hade wilzon och alexandra såklart också fått, alexandra ett par rosa gummistövlar!! URSNYGGA! och wilzon hade fått ett nytt innetäckeC:

 när jag hade kollat klart på allt nytt och avundsjukat mig klart så drar jag runt lite i stallet innan jag sköter den svarta och sällskapssjuka prinsessan(<3) och efter det drar jag upp och hinner PRECIS börja borsta på viktor innan jag ska gå hem! jag blir assur och typ får damp (PMS?!)

 går hem till anderson och bloggar. sen typ gjorde vi nothing,förutom att vi gick på cykeljakt och ewes pappa fick damp.


haha, känner att ni har slutat läsa för länge sen, men jag behövde verkligen skriva av mig allt:D

har också bestämt att jag ska soma över hos anna 27-28 maj tsm med felle, and that is giong to be najs:D
 


om jag säjer att det är jag som har tagit bilden så tror ni väl inte på mig,
men jag LOVAR att det är jag=D

Lots of love

                  MrsEkberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0