simma-.-

idag är det simning!!! WOOHOOOO!!!!!=D=D=D


NOT!

jag fattar inte grejen?! vi hade ju simprov i höstas?! varför ska vi ha det nu för?! jo, för att dom vill se hur vi  har utvecklats, men vafan, det är  ju lärarens uppgift nästa år!! och man har ju för fan inte "utvecklats" under vintern?! vilken jävel simmar då? jaja, förutom dom som "går" på simning..¨
jag tänker i varje fall INTE bara ha bikini på mig i SKOLAN (okej, simhallen, men alla i femman kommer ju vara där)!!
dessutom, har ni sett på poolens botten? FULLT med typ sand, plåster, löv, papper, grenar m.m. SKITÄCKLIGT!! plus alla äckelpäckel baketerier som flyter omkring?? typ klamydia, haha neej, inte riktigt va ;) men det är ändå äckligt, så

för mig blir det ingen simnig idag!



saknad som fan</3

Lots of love

                   MrsEkberg


Kommentarer
Postat av: Hanna

har sjukt mycke bilder på henne på min mobil , du får dem nån gång.



KRAM HANNAAA

2010-04-30 @ 20:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0