uppsala<3

ÄNTLIGEN sitter jag i uppsala, 6 mil bort från civilisationen i stallet, hah saknar redan, fast jag ska bara vara här på lördag, det blir tidig hemfärd på söndag morgon, jag ska ju kolla på löshoppningen, vafan:D


i am secret in love<33 det va längesen jag var kär i nån, känns lixom som att man känner alla killar ut och in redan, but not this boy(a)


sitter i pösklader och väntar på att stanken från toaletten ska försvinna, fy broder som tog toan innan mig, eftersom att jag som vanligt måste bajsa nu, jag bloggar ju vafan<3=D

urk, nördarna sitter och nördar sig framför teven med en fotbollsmatch framför näsan! usch!



haha, heeelt fucked up!! Sorry älskling, men jag kände för att lägga ut den</3


NEJ NU FÖRFAN SKA JAG SPELA HUNTING UNLIMITED 2008!!

so byee biatches<3

Lots of love

                   MrsEkberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0