another day..

jag längtar till grällsta så ända in i helvete!! i förrgår va evve där medans jag sov och lämnade felle-.- MEDANS JAG SOV!!!jag blev fett förbannad:@ btw så har jag en present till felle, EN KONDOM!!:D jag hittade den på marken och tänkte på felle:D tror att hon kommer garva asså:P

har märkt att et inte är lätt att leva i olika världar.. men blir så jävla frustrerad när man inte hinner med allt.. som nu, idag ska jag gå och ta fucking tbe-spruta pga hästvärlden (jag ska till grällsta) och samtidigt missar jag twillight fan event för det! dessutom såkan jag inte gå på twillight marathon för grälls´ta, och antagligen ingen eric saade för att jag ska vara på grälsta! jagvet att man inte kan göra alla saker samtidigt, men det är dåligt!!

heeeeej blondinbella inlägg?

längtar efter er<3

kiss my ass, suckers:P

Lots of love

                  MrsEkberg


Kommentarer
Postat av: Hedda

Du får ändå inte vara på twilight matarthon för det är 15 års gräns på det!

2010-06-21 @ 15:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0