:(

usch det går inge bra för mig :( dels för att jag inte bloggar och dels för att min statistik går neråt:( usch.
det går inge bra me kameran heller, men jag får börja med användningen på fredag när de e lite helg och jag kommer att få mer tid vad datan:D

btw så har anna kramat eric saade idag, urk, jag kommer att bli tvungen å typ sanera henne varendra gång jag ska krama henne, det kommer att bli jobbigt D: haha nej, jag drev, men jag tycker han ser ut som typ en mygga?inte snygg/söt iaf som anna tycker!

jag tycker att jag är konstig, varenda gång jag bloggar måste jag bajsa o.O <--dendära smajlisen påminner mig om jennan:S
det är nått fel på mig..?! ska typ rida turbo på måndag, hoppas det:) inte för att reta ewe, men han är mysig att rida:D fast själv tycker jag att jag ser för stor ut:S

Pappa hade tydligen skrivit in mig på nån ny ridskola i uppsala, så det är tack och hej med säby:)
haha, neej, ALDRIG att jag slutar på säby, men när pappa är hemma ska jag typ rida med en lektion på ett ställe som heter lurbo, ska bli najs och rida på lite nya ponisar:D

Och nej, han åt ingenting, påsen var tom:)

Lots of love

                   MrsEkberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0