nöff

*knarkar melodifestivalen* nöfff

jag har astråkigt, ska typ isäng snart, jag somnADE  typ ...MANBOY MANBOY ; YOU CAN CALL ME MAAANBOY; I DONT CARE; I SHOW YOU HOW *TO LOVE!! THERES NO HALO ROUND MY HEAD NO ANGELS HEEEEEEREEE; MANBOY MANBOOOYYYYY½!!!!!

jaja, jag somnade typ 3 inatt och vakna prick 8 tack vare rolf, ewwes groda -.- den stänkte vatten på mig :D
jag ska försöka bli bättre på att blogga, men det kommer inte att gå....

tack elvis, felle, anna, ni gjorde min dag=D NOOOOT!!!  jag var fett deppig för att jag inte kunde följa med till saade </3 ajja, det kmr fler tillfällen.
Skola imorrn, typ, jag ska kanske rida turbo:D hoppas:*

AJJA; IDAG SKA NI FÅ BILDBOMB:) fast alla bilder från idag är på mobilen och jag vet inte var den sladden är :(



så, klar:) varsågod att ta:D

näe, nu ska jag dra isäng, hade planerat att vara i sängen för 50 min sen :S

Lots of love

                   MrsEkberg




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0