tjo=D

nu får vi sen vilka två som går te final i glooooooben då:)hoppas på crucified barbara och alcazar, men jag tror att det kommer bli så, eftersom att alcazar slår jessica andersson lätt, och de slår dendära underbarlåten skitlätt med, och crucified barbara kommer göra pannkaka av pernilla:) lycka till:D

Här kommer lite menorcabilder, det ägde söndre alla ställen där asså:) SAKNA</3


haha, jag ser drogad ut

 

ohhhh, pokerface=D



vad söt man HAR varit asså..XD

haha, va sööt!



VA!? jag fattar ingenting??!! jessica gick vidare??!! inte alcazar!!? förvirrad nu...



kommer ihåg dedära hästarna, jag hade värsta deja vún när jag red på den svarta(kommer bild snart)



ser ut att vara jätteskön sadel, öhm, NOT?



storebror och hästen=P



samlad turridningstrupp:D



ojoj, kolla min min :S

jag trodde det fanns bilder på när jag red på den svarta ponnin, haha, jag nöjde mig inte med en turrindning *bortskämd*  jullan är ju för söt<3

 

på det stället vi stannade (med en turistbåt vi åkte ut en tur med) fanns det massa krabbor, nudister och stoora hål :S

 

lilla mamsen



hoppas nu att kalle & orsa spelmän (hihi, dom är charmiga) går vidare
ser ni te två blonda i t-shirt där nere?? det är jag och sussie (jullans mamma)! soo nice picture:)

 

ja, så avslutas det med en sverigebild då...

Lots of love

                  MrsEkberg


Kommentarer
Postat av: N&N

Heejj Elvira!! :D

Det äh Natta och Nikki ! xd'

Vi äh hemma hos mej (Natta)

Kolla in våra bloggar NUUUUU!!!

www.stamrinolimpan.blogg.se (Nikkis)

www.nattanz.blogg.se (MIIIIIIN)

haha ' <3

x

2010-03-10 @ 16:25:17
URL: http://gå in på bådas blogg!!
Postat av: Neda

du e så jäävla söt <333333



?hm?

2010-04-06 @ 18:06:05
Postat av: sara!

guuuuud vad söt du va när du va liten!!!!!

2010-04-11 @ 18:16:07
URL: http://littlemissaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0