WOHO!!

JAAAA!!!!!!!!!


JAG HAR FUCKING 5 BESÖKARE!!!!!

YAYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



IM SOOOOOOOOOOO FUCKKKCCCCCCCING HAPPPPYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!



YYYYYYYYYYYYAAAAAAAAAAAAAAAAAYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!


fast det är läskigt, den enda jag vet besöker min blogg e ewe o kanske felle å vanne, så ni som läser min blogg, snälla kommentera:)




jag å ewe ska typ hyra på lördag, vi fick sån jävla lust när fva, vanne å nikki skulle hyra, så vi ville åxo.

fast dom ska rida ut och jag vill rida i ridhus, men vågar man RISKERA LIVET PÅ BÅDE HÄST OCH RYTTARE(?!)
för att rida en timme? skulle vara mysigt med en uteritt åxoXP
eve ska hyra tubo och jag typ mandy, jag har lust att rida den |D



jag vet att bilden e tagen från google, men detta e en outsiderdata, så ni får nöja er med den, suckers

vad jag kan se e det typ mandy, darkella, wilma, celma pommac och houdini på bilden.. orka bry sig om det är fel -.-...

Planerna för imorgon e typ att åka skridskor, jobba och ev. gå på bioXD


Lots of love
      
                   MrsEkberg

Kommentarer
Postat av: Amanda <3

så jag räknas inte som din läsare o bästis ellr?!

2010-03-04 @ 22:15:43
URL: http://aplaton.blogg.se/
Postat av: elvira

ofc you do<3 men jag visste inte om att du visste min bloggadress:D nu är jag glad =)

2010-03-04 @ 22:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0