Busy Woman "/

Tjena alla! =)

Var i stallet idag, följde med Vanne, Hansy, Evve, Jesper, Amanda o Felle på en liten uteritt =P Sen drog vi typ till farmors och snackade med Kate i typ en timme, som vanligt =P Fick redad på att Micke har dött =O Hade ingen aning om det, men dock är dösorsaken hemlig/okänd... Synd, han jobbade som en jag vet inte vad. Han gjorde arbete för typ 5 personer ensam för nästan ingen lön.. Stackarn =(
Ska vara med på vårstädningen i stallet den 7:e maj, kulkul, frukost och korv ingår =D
Kidnappade också ett program för KM, så nu ska jag färska upp minnet lite =) Har ju tävlat det programmet förut, men jag har erfarat att det är bäst att plugga in det så gott man kan... När jag skulle tävla Mandy förra i KM:et så red jag fel väg bara för att jag inte hade pluggat programmet tillräckligt! =O får ABSOLUT INTE hända igen!!

Som sagt, jag har väldigt fullt upp just nu och har ingen koll på vad som ska göras när och hur och var och varför och med vem och.... Jaa, jag tror ni fattar =) då är det tur att ha en liten anteckningsbok =)
Just NU håller lilla kameran på att ladda över pic's till datorn, så det får ni lite färska också ;) Har bilderna från Heron city, men jag har redan lagt ut de viktigaste så ja orkar inte =Har dock inte så många bilder men några ia alla fall =D
 

50% klar

Imorgon ska jag dra till Säby igen och hämta hem lite saker som ska smörjas o fixas i ordning =) Fan vad kul att tävla, har inte gjort det på ett år =(
Aja, biiilder;


Lilla Jesper galoppar =)

 
Vanne och Hansy, ja, min smala häst Mandy råkade ju komma med på ett hörn också =)


hetabrudar.se

Nu ska jag städa mitt minimala rum, gå igenom tävlingssaker, planera, plugga, läsa och äta ekologisk falukorv! xD

Cha Cha Bitches!

Love /E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0