fuckin' tragiskt =(

jaopp, alltså att jag inte har bloggat på 6 dagar! =S
idag har jag iallafall varit i gävle, köpt en ny bil. såklart -.-' den är liten och svart och radion har ett eget liv så man kan inte ens lyssna på the voice i den! =((
imorrn ska jag rida bass, för felle&evves morfar är sjuk, så dom stack ioväg till dalarna och kastade bass i mina händer. Innan jag drar till honom så ska jag köpa ett par vita ridbyxor, kanske en skjorta, ocg om jag har tur så är pappa på bra humör och vill köpa en kavaj med! =D

igår hoppade vi, jag amber då förstås. Det gick väl sådär, men det var som vanligt mitt fel.. nu komme jag inte få rida den hästen på 16 dagar! =( saknar henne redan!
har inge mer vettigt o säga, så byebye
Jo förresten! idag påväg till gävle så åkte vi förbi dragon gate! till er som inte fattar kan jag ju tala om att denna bild fotades där! =D =d fatta vad hyper jag blev när jag såg att det var det stället xD


hihihi, buuusigt =)

c ya/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0