hemligt...

Hey alla glada! Idag har jag än så länge hunnit duscha och åkt till hööks och köpt vita ridbyxor! =D orkade inte ens kolla efter skjorta o kavaj, ska vara glad över att jag ens får tävla!
Bror min fick inte åka med till Tyskland och spela i junior-vm, så nu sitter han och kolar på teve därute =)
En sak som jag hatar med att ha bloggen connectad till facebook är att man inte kan skriva någonting hemligt. Ja, det kan man ju inte i alla fall, men eftersom att den första texten man skriver är vädigt lätt att läsa på facebook så måste man liksom fylla ut den med annat skit innan man kommer till själva huvudsaken! Och idag är den huvudsaken att:

AMIR ASHOOR FYLLER ÅR! GRATTIS! =D

Så, då var det sagt. Till er som vet hur jag menar vet det och ni som inte vet behöver inte få reda på det via bloggen.. =P  




smurf

Love /E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0