ojoj

hey alla! har nyss kollat klart på twillight, har börjat läsa om den serien, nörs som jag är P=
öhm, red amber idag. vi töntade oss med att räkna galoppsprång o sånt. amber var jätteduktig, kunde båda korta upp sig och länga hur fint som helst =) kul att se att övning faktiskt ger färdighet, och nu är "färdigheterna" så bra att jag hade tänkt ställa upp i KM dressyr! =D är själv lite förvånad över mitt beslut (usch va vuxet dedär lät "/ ) men det ska bli kul!
DOCK har jag typ ingen tid att träna för pappa har köpt biljetter till grönland ( jipiiie! -.-'), så vi åker den fjortonde och kommer hem den 25:e... ska väl bli, sådär kul, speciellt me tanke på alla förberedelser o sånt man missar här hemma =( missar då också programträningen, men pappa sa att han kunde ge mig två privatlektioner =O innan tävlingen om det går me sanna såklart då! då blev jag glad liten chey igen, bortskämd som jag är...

fick hem min älskade lilla kamera idag =D till alexandra, den ligger i min jackficka - jag o min syrra sitter vägg i vägg med varsina datorer vilket resluterar i att ingen av oss orkar lyfta på arslet och prata med varandra, så vi chattar ist =P
finns väl inte så mke mer o skriva om? njää typ inte. kanske att dannys ska dansa bakom eric i tyskland, men det står fortfarande oklart om de e att aprilskämt eller inte.. hoppas inte det!

Skruttponny <3 Min dator är typ störd idag :S Den har hängt upp sig, slängt ut mig från internet och sånt. Dum dator -.-

cuuute little ponii

Amber :D &lt;3

i somras
Världens bästa ponnyskrutt :')
gulle där

GODNATT!

Lots of love

 

                   MrsEkberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0