GAALET DÅLIG UPDATE!

Hej alla! Som sagt så har jag ingen dator, och min syster har ändrat lösenord till sin dator så jag kan inte smygblogga från den heller :(

Igår tog syskonen Ekberg en dagstur till strängnäs för att hälsa på mormor :D Vi åt mat och gick på promenad och fikade. Min mormor är BÄST på att baka btw! :P

Idag har jag inte gjort något speciellt, typ varit i stallet och chillat. Vi drog till Ikea och hade det allmänt najs, sen tröttnade vi och drog hem, typ. MEd vi menar jag Jag, Evve, Amanda och lill-Jullis :D
Nej nu ska jag inte missbruka min blogg som dagbok och göra något som är roligare istället!


Facebookbild, I know -.-'

Byyyye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0