Ojoj inte bra!

Hej alla! Förlåt för grymt dålig update! Kommer inte ihåg senast jag bloggade, men jag kan ju börja och berätta från Kvällen med stort K.

Torsdag.
Jag åker in till Grönalund klockan 09.29. Kommer fram till Grönan ca 10.15. Ser att Linn redan sitter där. Sätter mig vid bästa möjliga plats och väntar. Och väntar. Och väntar. Klockan 11.47 kommer Anna. Hon har med sig godis till mig då jag blivit extreeemt godissugen eftersom att Linn fick en påse bilar av Björn (en Grönalundarbetare) . Vid ca 13.00 kommer Felle. Vi ställer oss upp och typ, väntar på insläppet, 15.00! Lär känna några människor. Lovisa och Olivia och en till tjej som jag tyvärr inte kommer ihåg namet på "/
Vi gör upp värsta dealen om att jag och Lovisa är packåsnor och bär all packning och de andra springer och tar platser. Sen fick jag välja eftersom att jag hade suttit där sen tio, hade bäästa platsen :D
Orkar inte förklara mer ingående. Inte just nu när jag stresskriver på Alexandras dator.
Men de genrepar lite och vi står som små barn och glor med näsan tryckt mot väggen till godisbutiken, haha!
När showen börjar så känner jag att " Wow, bäst att spara lite på energin så att man orkar kvällen ut!"
Efter halva låten hade jag glömt bort det och jag tror aldrig att jag har varken skrikit eller hoppat så högt på en konsert (inte annars heller då). När nästa låt spelas så tänker jag samma sak som vid första låten. Ta det lugnt nu. Det gick ju sådär.
Jag skrek ännu högre och hoppade ännu högre än vid låt 1!
Låt nr 3 var Break of Dawn och då börjar jag, som bekant, att störtgrina. Typiskt. Eric skulle väl aldrig ta upp en tjej som står och storbölar på scen? Sjävklart inte. Josefin Okänd blev den lyckliga den aftonen. Menn gläds (nästan) för hennes skull!
Vid låt 4 så skriker jag ännu högre och hoppar ännu högre än både 1 o 2, vilket var näst intill omöjligt. Trodde ju då jag.
Det bara fortsätter och fortsätter och jag överträffar mig  själv genom att bli något slags superfan. Såg typ hela publiken och trodde att jag skulle skrika ur mina stämband ur halsen vid sista låten. Är liksom fortfarande hes :S
Efteråt så ställer vi oss vid det avspärrade området som är till för de medverkande i showen. ser lite halvkända människor så som Nicky-Sthlm, Jamalde, Valdes osv, osv. Alex komemr fram och hälsar. Jag flörtar med Molly Sandén och får atograf av både henne och Kevin på Eric nya album som jag köpte :D
Sen drar vi oss hemåt och kvällen slutar.

Sen dess har jag väl inte gjort något som är värt att slösa min dyrbara dator-tid på? Nej, don't think so. Har iaf tränat som en galning på Erics nya låtar. var ju lagom roligt att bara kunna refrängerna liksom -.-' Favoriterna är Me and my radio och Killed by a cop. Hoppas att mina hårdrocksgrannar tycker om Eric lika mycket som jag. för deras skull :P

Blä och Bajs. Hinner inte skriva mer nu för nu har min syster duschat klart och vill ha tillbaka sin dator :(

See Ya! :D


Kommentarer
Postat av: Felicia

Haha läser att du gillar Eric Saade..? Han är bra! ;)



Förresten, Släng upp en kommentar på min blogg så är du med och tävlar om att bli veckans blogg!

Ha det bäst!

2011-09-11 @ 20:35:36
URL: http://erikgalningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0