...

Öhm, ja. Hej?
Nej jag vet att jag inte har bloggat på ett tag nu. Men jag orkar inte. Men jag vill. Men jag har ingen dator.

MEN JAG HAR FÄRGAT HÅRET! =O

Det trodde jag aldrig att de skulle hända. Aldrig. Men nu är  det iaf rödbrunlila.. Ja så blev det.
Känner att det är ganska många punkter här. . . . Nu börjar jag om:

HEEEJ!
 Nu är jag fortfarande i Halmstad med Evve och Felle =D kommer nog åka hem den 30de till dom som undrar ;)
Idag har jag varit och handlat, weeey! Typ det roligaste som har hänt idag =P Jag har också ätit godis och målat mina naglar =) Lite kul iaf. Och eftersom att jag sitter vid Evves och Felles farmor och farfars dator så har jag 0 bild =( Bloggar me (och förhoppningsvis roligare) imorgon =)

Hejdå =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0