Felles Birthday!

Hej alla igen! Idag fyller Felicia Andersson, även kallad fellevonanka ( eller fellevonfattig! ), straffmyndig! :D Så om jag åker fast för någonting och hon är med så äre b ara att skylla på henne, jag är såå smart xD

Alexander och Jonathan är också här nu, till er som undrar så är det Felles och Evves brorsor, kul kul på det, minsann.

Ikväll ska vi fira och vi ska äta rosa prinsesstårta, fruktårta och SÅKLART mina omtalade brownies ;) Till er som  inte ha smakat dem, påminn mig när vi träffas så bakar jag dem åt dig, ni kommer att DÖ för de är så goda! :D Hahah vadå att jag skryter? Sån är jag.

Vad gör jag nu då? Jaa, just precis nu så bloggar jag men om jag inte skulle göra det så skulle jag väl svansa efter Evve och känna mig som ett UFO i rengskogen, helt lost alltså! :S
Hemgång på söndag, ska bli kul eftersom att jag antagligen kommer få rida viktor på måndag, för då ska de svårfångade hästarna in från sommarhagen "/ kul för mig, men viktor har nog inget emot mer sommarlov skulle jag tro :P Jag saknar honom så enormt mycket just nu, tillsammans med alla mina andra underbara djur i mitt liv :)



GRATTIS FELLE! Tog den absolut finaste bilden jag kunde hitta på dig ;)

Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0