Våfflor?

Hejsan alla! Nu sitter jag och väntar på att Robot unicorn attack ska laddas klart, sen ska vi typ äta våfflor hos Evves o Felles faster Pernilla om jag har fattat hela saken rätt :O Hoppas fan de för jag är hungrig xD

Jag såg också att Evve hade smygbloggat, förlåt för mitt slarv :( liksom, vem vill ha sånt skit på min blogg? :O
Ni har säkert tänkt på att Sverige är väldigt "lagom" och att det inte ens finns en engelsk översättning till ordet "lagom", men färsök att översätta meningen "´jag orkar inte" till engelska. DET GÅR INTE! :@ Vi svenskar måste ju vara så lata så det finns inte, varför skulle vi annars ha ett ord som heter orka? :O

Robot unicorn attck verkar ha gått i strejk eller nåt, så jag fortsätter blogga :D
Men jag har inget att blogga om, jo, typ att min syrra inte vill hyra figgie :(, för hon har två krav på den hsten hon har:
1. Den ska vara lugn och snäll att hantera (vilket Figgie är)
2. Den ska vara säker och trygg att rida ut på själv, där till själva problemet... 
Figgie är för feg för att vara ensam. När jag skulle rida runt en liten skogsdunge för att se om det fanns fler terränghinder så märkte man att han inte var så pigg på att lämna sina kompisar. Visserligen så typ travade jag på långa tyglar och typ red inte ens, men man har ju hört lite historier om hur feg han är. T.ex. att han inte ens vågade gå ensam till sin hage på en vag han säkert gått på 639 gånger. Och då var han iofs inte helt frisk ( hängig och trött) men ändå, han är inte speciellt modig.
Nu (till o från) försöker jag övertala min syrra om att det går att träna bort, men hon är inte ehlt övertygad än..


Haha, min prins är så charmigt ful! :P Bilden är tagen 2007 och han har precis kommit till Grällsta fråm Polen, därför är han inte speciellt välskött, tyvärr :(
 
Nej, nu ska jag avsluta detta milslånga inlägg, även om mitt spel inte har laddat klart än, långsamma dator :(

Hejdå! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0